قالیشویی کسری

قالیشویی پونک

دسته بندی مقالات

مقالات مرتبط

قالیشویی سنتی و معایب آن

قالیشویی سنتی

در ایام گذشته، قالیشویی سنتی بسیار رواج داشته است ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های پیشرفته، تمام فرایند شستشوی فرش در قالیشویی پونک با استفاده از تجهیزات حرفه ای انجام می شود. در ادامه این نوشتار از قالیشویی پونک به بررسی معایب قالیشویی سنتی می پردازیم.

مشکلات قالیشویی سنتی

اگر قصد دارید از طریق قالیشویی سنتی اقدام به شستشوی فرش کنید باید با معایب این روش و مشکلات موجود هم آشنا شوید که در قسمت بعدی به معایب قالیشویی سنتی اشاره می کنیم.

خاک گیری سنتی

اولین قدم در شستشوی فرش به روش سنتی، از بین بردن گرد و غبار فرش است.

یکی از مشکلات خاک گیری سنتی، خطر پاره شدن فرش به دلیل تکان‌های زیاد و غیر اصولی بود. زیرا فرش‌ها معمولاً از مواد حساس و خاص تولید شده اند و با تکان‌های نادرست، می تواند آسیب ببیند و باعث کاهش طول عمر فرش شود.

به همین دلیل برای خاک گیری فرش در قالیشویی پونک از تجهیزات حرفه ای استفاده می شود که می توانید از خدمات حرفه ای ما استفاده کنید.

شستشوی سنتی

در قالیشویی سنتی، ممکن بود به دلیل حجم بالای فرش ها و شستشو به وسیله دست، فرایند نظافت به صورت دقیق و اصولی انجام نشود، همچنین باعث خستگی بیش از حد پرسنل می شد، ولی امروز در قالیشویی های پیشرفته مانند قالیشویی پونک می توانید به صورت عمیق اقدام به شستشوی فرش ها کنید و همینطور در سریع ترین زمان ممکن نیز فرش های خود را از ما تحویل بگیرید.

خشک کردن سنتی فرش

یکی از معایب قالیشویی سنتی، خشک کردن فرش در محیط باز است که می تواند باعث آلودگی مجدد آن شود. به همین دلیل در قالیشویی های پیشرفته مانند قالیشویی پونک از بهترین تجهیزات خشک کردن فرش استفاده می شود تا فرش های شما بدون آسیب و خیلی سریع خشک شوند. استفاده از گرمخانه مجهز باعث جلوگیری از آسیب دیدن فرش زیر نور خورشید می شود.

دستگاه‌ها و مواد شوینده سنتی

در قالیشویی سنتی، استفاده از مواد شوینده قدیمی به خاطر ترکیبات و مواد شیمیایی قدیمی می توانست باعث زرد شدن فرش و کدر شدن آن می شد ولی در قالیشویی ما از بهترین مواد شوینده و متناسب با فرش استفاده می شود.

همچنین در قالیشویی پونک از دستگاه های مناسب برای گردگیری، شستشو و آبگیری فرش استفاده می شود که از مهم ترین مزایای قالیشویی ما می باشد.

استفاده از خدمات مدرن قالیشویی پونک

قالیشویی مدرن قلهک در مقایسه با قالیشویی سنتی از مزایای بی شماری برخوردار است، اگر فرش های گرانبهایی دارید بهترین پیشنهاد استفاده از خدمات قالیشویی ما می باشد تا در سریع ترین زمان ممکن و به صورت اصولی، فرش های شما را مثل روز اول تحویل دهیم.

سخن نهایی

با توجه به معایب قالیشویی سنتی و ایراداتی که این روش دارد، بهترین کار استفاده از خدمات قالیشویی  پونک می باشد، ما از پیشرفته ترین دستگاه ها و بهترین مواد شوینده برای شستن فرش استفاده می کنیم که بعد از تحویل فرش، از کیفیت خدمات ما تعجب می کنید.

سوالات متداول

  • معایب قالیشویی سنتی چیست؟
    قالیشویی سنتی می توانست باعث آسیب دیدن فرش در حین فرایند شستشو شود که این آسیب ها در قالیشویی ما رخ نخواهد داد.
  • قالیشویی پونک از چه دستگاه هایی استفاده می کند؟
    قالیشویی ما از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات بهره می برد و تمام مراحل به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد.

0/5 (0 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *